Вивчити особистості дітей та особливості їх розвитку на основі психодіагностики, взяти на контроль здобувачів освіти, що мають негативну поведінку, здійснювати психолого-педагогічні спостереження.
Відвідати сім'ї дітей, вивчити умови проживання, підготовки до уроків, взаємостосунки дорослих і дітей.
Взяти на облік сім'ї, де немає контролю з боку батьків за поведінкою дитини, в яких зловживають спиртними напоями, де батьки уникають контактів зі школою.
Вивчити стан здоров’я дітей, стежити за "картками здоров'я" здобувачів освіти.
Забезпечувати взаємозв’язок з батьками через попереджувальні інформаційні листи.
Створити умови для корекції стосунків здобувача освіти з товаришами, дорослими, батьками.
Знаходити шляхи взаєморозуміння зі здобувачем освіти у спілкуванні з вчителями, щоб він міг їм довіритися.
Налагодити індивідуальну роботу зі здобувачем освіти, враховуючи його психологію, фізіологічний стан, нахили, захоплення, позитивні сторони характеру, уміння.
Залучати здобувачів освіти до участі в гуртках, до позакласної роботи та суспільно-корисних справ.
Співпрацювати з Радою профілактики правопорушень, органами місцевого самоврядування.
Немає коментарів:
Дописати коментар